System ankietowania klientów

System ankietowania klientów w sklepach
System badania satysfakcji klientów SensMax umożliwia zbieranie informacji zwrotnych od klientów na temat jakości usług lub produktów firmy. Dane z badania satysfakcji klientów pomagają w doskonaleniu procesów, jakości usług i doświadczeń użytkowników, dzięki czemu klienci są bardziej zadowoleni. System zapewnia automatyczne obliczanie Wskaźnika Rekomendacji Netto (Net Promoter Score).
System ankietowania klientów dla szpitali i organizacji ochrony zdrowia
System badania satysfakcji klientów SensMax pomaga uzyskać informację zwrotną na temat jakości usług od pacjentów i odwiedzających szpitale. Pomiar poziomu satysfakcji odwiedzających i klientów pomaga poprawić jakość usług w placówkach służby zdrowia.
System ankietowania gości w toaletach
System ankietowania gości SensMax pomaga uzyskać opinie gości na temat czystości w toaletach. System ten pozwala podnieść jakość usług i doświadczeń klientów.
 
Poproś o więcej informacji