System ankietowania klientów dla szpitali i organizacji ochrony zdrowia
Opis systemu ankiet dla klientów
System badania satysfakcji klienta SensMax przeznaczony dla organizacji opieki zdrowotnej. Pomaga zebrać opinie klientów na temat jakości obsługi. Możesz wykorzystać te informacje do poprawy jakości obsługi klienta. System ankiet klientów opiera się na przyciskach bezprzewodowych z trzema emotikonami – zła, średnia, szczęśliwa. W razie potrzeby istnieje możliwość dołączenia wydrukowanego pytania do przycisku.
Klienci naciskają ikony emocji i przycisk ankiety, aby zebrać statystyki, które pojawią się w oprogramowaniu do raportowania w dziennym raporcie podsumowującym. Wbudowany filtr wytłoczek spamowych zapewnia dokładne wyniki ankiet.
Przycisk ankiety klienta to urządzenie bezprzewodowe, które można łatwo zainstalować na stole lub przykleić do ściany. Instalacja zajmuje tylko kilka sekund. Informacje zwrotne od klientów są dostarczane do centralnej bazy danych za pomocą bram internetowych SensMax LAN/Internet lub WiFi. Jedna bramka może obsłużyć do 30 przycisków pomiarowych w zasięgu do 800m.
Istnieje możliwość zainstalowania oprogramowania do raportowania na serwerze lokalnym w celu integracji danych z oprogramowaniem do zarządzania szpitalem lub opcja przechowywania danych na serwerach SensMax i otrzymywania raportów w portalu raportowania w chmurze SensWeb.
Jak działa system ankiet klientów
System ankietowania klientów składa się z bezprzewodowych przycisków opinii z emotikonami, bramki danych oraz oprogramowania do raportowania. Bezprzewodowe przyciski ankietowania klientów działają na standardowe baterie AA do 2 lat. Istnieje możliwość zamontowania bezprzewodowego przycisku na uchwycie na pytania wykonanym z przezroczystego tworzywa sztucznego.
Przycisk zbiera statystyki naciśnięć emotikon i dostarcza je do centralnego serwera za pomocą bramek SensMax poprzez połączenie internetowe LAN/Internet lub WiFi. Jedna bramka danych może obsłużyć do 30 przycisków ankietowych. Dostępne są trzy modele przycisków dla lokali o różnej wielkości z zasięgiem łączności 50m, 150m i 800m. Bezprzewodowe przyciski ankietowania klientów można łatwo zainstalować na stanowisku rejestracji, przykleić do ścian lub filarów za pomocą dwustronnej taśmy klejącej.
Aplikacja raportująca SensMax EasyReport wyświetla dane statystyczne odpowiedzi klientów w postaci raportów graficznych i tabelarycznych dla każdego przycisku. Aplikacja raportująca obsługuje strefy czasowe do wyświetlania danych z geograficznie rozproszonych szpitali w jednym formacie. Istnieje możliwość zintegrowania danych pomiarowych z systemem zarządzania szpitalem za pomocą funkcji eksportu w oprogramowaniu.
Umożliwia eksport danych ankietowych klientów w formatach XML, CSV lub MySQL. Oprogramowanie do raportowania można zainstalować na serwerze lokalnym lub sprawdzać raporty online w portalu raportowania w chmurze SensWeb.
Portal raportowania w chmurze obsługuje eksport danych za pośrednictwem interfejsu API. Może to być przydatne, jeśli chcesz zintegrować dane ankietowe klientów z aplikacją internetową innej firmy. Dane ankietowe klientów są kompatybilne z danymi systemu liczenia osób SensMax, dzięki czemu możesz przeglądać statystyki odwiedzających i ich opinie w połączonych raportach.