System zliczania osób dla sklepów
Opis systemu zliczania osób
System zliczania osób w sklepach SensMax pomaga śledzić liczbę potencjalnych klientów odwiedzających dane sklepy. Liczniki ruchu detalicznego dokładnie śledzą statystyki odwiedzających i łączą je z danymi finansowymi z kas fiskalnych. Pomaga to w określeniu wysokości przychodów ze sprzedaży generowanych przez jednego odwiedzającego oraz liczby towarów zakupionych przez każdego odwiedzającego. Dane te pomagają śledzić wydajność pracowników sprzedaży, analizować sukcesy akcji promocyjnych oraz określać trendy odwiedzin w celu optymalizacji ilości personelu potrzebnego w sklepach. Instalując liczniki ruchu w sklepach SensMax, można uzyskać więcej danych potrzebnych do podejmowania decyzji biznesowych związanych z działaniami marketingowymi, harmonogramem pracy personelu oraz wydajnością sprzedawców, co prowadzi do wzrostu rentowności i poprawy efektywności pracy.
System zliczania klientów SensMax przeznaczony jest do zbierania statystyk ruchu w sieci sklepów. Czujniki zliczania osób są urządzeniami bezprzewodowymi, dzięki czemu można je łatwo zainstalować bez konieczności wykonywania okablowania. Dane statystyczne z bezprzewodowych liczników osób dostarczane są do centralnego serwera poprzez sieć LAN Internet lub bramki internetowe WiFi. Statystyki ruchu w sklepach detalicznych można zobaczyć w 20+ gotowych do użycia raportach statystycznych, analitycznych, administracyjnych i finansowych. Istnieje możliwość ustawienia importu danych finansowych z POS-ów za pomocą wbudowanego konstruktora importu danych, a także opcji automatycznego eksportu danych z systemu zliczania klientów do dowolnego oprogramowania do raportowania innych firm w formatach danych XML, CSV, MySQL lub eksportu statystyk zliczania osób poprzez API z portalu raportowania w chmurze SensMax.
Do tego rozwiązania można zastosować kilka kombinacji urządzeń
Dwukierunkowe czujniki mmWave w czasie rzeczywistym
Dwukierunkowe czujniki podczerwieni działające w czasie rzeczywistym
SensMax D3 TIMESTAMP (modyfikacje LR lub SLR)
Czujniki dwukierunkowe
SensMax D3 (modyfikacje LR lub SLR)
Jednokierunkowe czujniki podczerwieni
Automatyczne bramy danych/zbieracze danych
Jak działa system zliczania osób
<meta name="uuid" content="uuidmbUmsHg4XC7P" /><meta charset="utf-8" />
System zliczania klientów składa się z trzech elementów - bezprzewodowych czujników wejścia, bramki danych zbierającej dane z liczników wejścia oraz oprogramowania raportującego, które wyświetla dane z liczników wejścia w postaci różnych raportów. Bezprzewodowe czujniki zliczania osób liczą przejścia przy wejściach do sklepu i co 20 minut dostarczają dane statystyczne do centralnego serwera za pomocą bramki danych.
Czujniki zliczające osoby działają na standardowych bateriach AA do 2 lat i posiadają wewnętrzną pamięć do tworzenia kopii zapasowych z 25 dni danych godzinowych. Bramka danych zbiera informacje statystyczne z wielu czujników zliczających osoby i dostarcza je do serwera poprzez połączenie LAN lub WiFi. Istnieją trzy typy urządzeń zliczających osoby i bramek danych dla sklepów różnej wielkości o zasięgu łączności 50m, 150m i 800m. Bramka danych posiada pamięć zapasową na 2000 dni danych godzinowych, która jest współdzielona pomiędzy obsługiwane czujniki zliczające osoby.
Cechy oprogramowania raportującego
Dane statystyczne z liczników osób są wyświetlane w aplikacji do raportowania w ramach 20+ gotowych do użycia raportów statystycznych, analitycznych i finansowych. Istnieje możliwość instalacji oprogramowania do raportowania na swoich serwerach lub wykorzystania do przetwarzania danych usługi raportowania w chmurze SensMax.
Lokalna instalacja oprogramowania do zliczania osób daje możliwość importu danych finansowych z POS-ów i łączenia ich ze statystykami odwiedzających w celu tworzenia raportów konwersji. Można również eksportować statystyki zliczania osób do dowolnego oprogramowania raportującego innych firm w formatach danych XML, CSV lub MYSQL.
Aplikacja raportująca w chmurze przechowuje dane na serwerach SensMax, dzięki czemu nie musisz budować żadnej lokalnej infrastruktury IT do przechowywania i przetwarzania danych statystycznych. Oprogramowanie do raportowania pozwala sprawdzić statystyki ruchu klientów, trendy odwiedzin, porównać okresy przed i po działaniach marketingowych lub szkoleniach sprzedawców, sprawdzić współczynniki konwersji, godziny otwarcia i zamknięcia sklepów.