Miasto | Zliczanie osób na przystankach autobusowych

Optymalizacja transportu publicznego w mieście poprzez dokładne zliczanie osób na przystankach autobusowych za pomocą radaru SensMax TAC-B 4G i systemu zasilania słonecznego SPS20. Poprawa komfortu pasażerów, lepsze planowanie tras i podejmowanie decyzji opartych na danych w celu inteligentnego planowania komunikacji miejskiej.

Zliczanie osób na przystankach autobusowych przy użyciu czujnika SensMax TAC-B 4G i systemu zasilania słonecznego SPS20

Transport publiczny to podstawa funkcjonowania miast, zapewniająca mobilność i dostęp milionom pasażerów dziennie. Przystanki autobusowe pełnią rolę kluczowych punktów tranzytowych, skąd pasażerowie wsiadają i wysiadają z autobusów, co czyni je kluczowym punktem efektywnego zarządzania transportem miejskim. Dokładne dane w czasie rzeczywistym na temat liczby pasażerów na przystankach autobusowych są niezbędne dla firm transportowych i zarządców miast przy optymalizowaniu tras, zwiększaniu komfortu pasażerów i podejmowaniu decyzji opartych na danych w celu ulepszenia systemów transportu publicznego. Aby sprostać temu wyzwaniu, SensMax przedstawia innowacyjne rozwiązanie łączące czujnik radarowy TAC-B 4G i system zasilania słonecznego SPS20, przeznaczone do zliczania osób na przystankach autobusowych.

 

Zliczanie osób na przystankach autobusowych

 

Po co liczyć ludzi na przystankach autobusowych?

  • Optymalizacja tras. Poprzez analizę danych dotyczących ruchu pasażerów, możliwe jest określenie najczęściej wybieranych przystanków autobusowych oraz skuteczna optymalizacja tras i rozkładów jazdy autobusów.
  • Ocena poziomu obsługi. Zliczanie osób umożliwia ocenę poziomu obsługi na przystankach autobusowych, zapewniając odpowiednią przepustowość i możliwości dostosowania do potrzeb pasażerów.
  • Podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym. Dostęp do danych w czasie rzeczywistym umożliwia natychmiastowe reagowanie na zmiany liczby pasażerów, prowadząc do lepszej dystrybucji zasobów i wydajności operacyjnej.
  • Planowanie infrastruktury. Informacje oparte na danych pomagają projektantom miejskim w identyfikacji obszarów wymagających poprawy infrastruktury i inwestycji, takich jak dodatkowe wiaty lub miejsca siedzące.
  • Równomierność transportu. Śledzenie liczby pasażerów zapewnia lepszą dystrybucję zasobów komunikacyjnych w różnych lokalizacjach.

 

Zliczanie osób na przystankach autobusowych

 

Kluczowe zalety czujnika SensMax TAC-B 4G i systemu zasilania słonecznego SPS20 do zliczania osób na przystankach autobusowych

  • Dokładne i wiarygodne dane. Czujnik radarowy SensMax TAC-B 4G wykorzystuje zaawansowaną technologię mmWave, gwarantując bardzo dokładne i wiarygodne wyniki zliczania osób w każdych warunkach pogodowych, nawet podczas deszczu, mgły lub śniegu.
  • Szeroki obszar wykrywania. Czujnik radarowy TAC-B 4G oferuje szeroki obszar wykrywania do 100 metrów kwadratowych z kątem widzenia 120°, umożliwiając dokładne zliczanie pasażerów na zatłoczonych przystankach autobusowych.
  • Zliczanie dwukierunkowe. Czujnik obsługuje dwukierunkowe zliczanie osób w wielu strefach, umożliwiając rozróżnienie pasażerów wsiadających i wysiadających.
  • Przesyłanie danych w czasie rzeczywistym. Dzięki połączeniu 4G, radar TAC-B 4G dostarcza dane o ruchu pieszych w czasie rzeczywistym do serwera.
  • Zachowanie prywatności. Czujnik jest w pełni zgodny z wymogami RODO/polityki prywatności, zapewniając gromadzenie danych bez naruszania prywatności pasażerów.
  • Łatwa integracja. Radar SensMax TAC-B 4G obsługuje protokół MQTT, umożliwiając integrację z innymi systemami zarządzania transportem w celu udostępniania i analizy danych.
  • Długa żywotność baterii. Radar TAC-B 4G działa wykorzystując zasilanie akumulatorowe z systemu zasilania słonecznego SensMax SPS20, zapewniając nieprzerwaną i zrównoważoną pracę przez okres do 65-85 godzin.
  • Odporność na warunki atmosferyczne i wytrzymałość. Stopień ochrony IP67 systemu zasilania słonecznego SPS20 zapewnia, że może on pracować w każdych warunkach pogodowych, dzięki czemu idealnie nadaje się do zliczenia osób na zewnątrz.
  • Opłacalność. Połączenie czujnika radarowego TAC-B 4G z systemem zasilania słonecznego SPS20 oferuje ekonomiczne rozwiązanie do zliczania osób z długoterminowymi korzyściami operacyjnymi.

 

Jako że miasta dążą do bardziej zrównoważonych, wydajnych i skoncentrowanych na ludziach rozwiązań komunikacyjnych, dokładne zliczanie osób na przystankach autobusowych staje się częścią codziennego życia. Innowacyjne rozwiązanie SensMax, łączące czujnik radarowy TAC-B 4G i system zasilania słonecznego SPS20, dostarcza projektantom miejskim wiarygodnych danych w czasie rzeczywistym w celu optymalizacji tras autobusowych, poprawy komfortu pasażerów i poprawy jakości usług transportu publicznego. Dzięki nowej technologii radarowej i przyjaznej dla środowiska konstrukcji, rozwiązanie SensMax sprawia, że transport publiczny jest dla wszystkich bardziej inteligentny, dostępny i wydajny.

Aby uzyskać więcej informacji na temat radaru SensMax TAC-B 4G i systemu zasilania energią słoneczną SPS20, pobierz broszury produktów i arkusze danych ze strony internetowej SensMax. Poznaj korzyści płynące z inteligentnego zliczania ruchu pieszego w mieście i odkryj moc opartych na danych spostrzeżeń, aby poprawić jakość życia w mieście.

 

Pobierz dokumenty PDF

Broszura czujnika SensMax TAC-B 4GPobierz
Broszura systemu zasilania słonecznego SensMax SPS20Pobierz
Katalog produktów SensMaxPobierz

 
Poproś o więcej informacji