Rozwiązania
Raport Net Promoter Score (NPS)
Raport o wynikach promotora sieci online z systemu ankiet konsumenckich. Pokazuje linię trendu wyniku odpowiedzi klientów.
Jak zorganizować ankietę dla klientów w sklepie detalicznym?
Raport online przedstawiający statystyki wyników Net Promoters Score w wybranym okresie.
Network Promoter Score jest szeroko stosowany do badań marketingowych dotyczących postawy klientów i lojalności wobec Twojej marki.
Pokazuje, jak prawdopodobne jest, że klient zarekomenduje Twoją firmę produkty lub usługi swoim znajomym i współpracownikom.
Wskaźnik NPS = promotorzy (%) - krytycy (%).
Wartość NPS przedstawiona jako liczba z zakresu -100…+100.
Dla Twojej wygody dodaliśmy ikony do osi czasu, które pokazują zakres wyników NPS.
Zrzuty ekranu raportu Wynik promotora sieci:
Urządzenia SensMax
Sprzęt zawarty w tym rozwiązaniu