Rozwiązania
Raport z ankiety dla klientów NPS z osi czasu
Raport online z ankiety wśród klientów pokazujący zmiany wyniku NPS w zależności od skali czasowej.
Jak śledzić indeks punktacji promotora sieci online?
System ankiet konsumenckich oparty na łatwych do zainstalowania przyciskach bezprzewodowych z trzema ikonami buźki.
Klienci naciskają przyciski zgodnie z ich opinią na temat drukowanych pytań.
Pozytywne, średnie i negatywne odpowiedzi podsumowują wskaźnik Network Promoter Score, który pokazuje, jak prawdopodobne jest, że klienci zarekomendują Twoją firmę lub usługi innym osobom.
Raport online Ankieta klientów pokazujący zmiany wyniku NPS w zależności od skali czasu.
Pomaga wizualizować opinie klientów i monitorować indeks promotorów sieci online.
Przeczytaj więcej informacji o systemie ankiet klientów.
Zrzuty ekranu raportu z ankiety dla klientów:
Urządzenia SensMax
Sprzęt zawarty w tym rozwiązaniu