Raport z ankiety dla klientów NPS z osi czasu

Raport online z ankiety wśród klientów pokazujący zmiany wyniku NPS w zależności od skali czasowej.

Jak śledzić indeks punktacji promotora sieci online?

System ankiet konsumenckich oparty na łatwych do zainstalowania przyciskach bezprzewodowych z trzema ikonami buźki.

Klienci naciskają przyciski zgodnie z ich opinią na temat drukowanych pytań.

Pozytywne, średnie i negatywne odpowiedzi podsumowują wskaźnik Network Promoter Score, który pokazuje, jak prawdopodobne jest, że klienci zarekomendują Twoją firmę lub usługi innym osobom. 

Raport online Ankieta klientów pokazujący zmiany wyniku NPS w zależności od skali czasu. 

Pomaga wizualizować opinie klientów i monitorować indeks promotorów sieci online. 

Przeczytaj więcej informacji o systemie ankiet klientów.

Zrzuty ekranu raportu z ankiety dla klientów:

 

sensmax-customer-survey-software-screenshot-nps-timeline-2

 

sensmax-customer-survey-software-screenshot-nps-timeline-3

Urządzenia SensMax

Sprzęt zawarty w tym rozwiązaniu
 
Poproś o więcej informacji