Raport Net Promoter Score (NPS)

Raport o wynikach promotora sieci online z systemu ankiet konsumenckich. Pokazuje linię trendu wyniku odpowiedzi klientów.

Jak zorganizować ankietę dla klientów w sklepie detalicznym?

Raport online przedstawiający statystyki wyników Net Promoters Score w wybranym okresie.

Network Promoter Score jest szeroko stosowany do badań marketingowych dotyczących postawy klientów i lojalności wobec Twojej marki.

Pokazuje, jak prawdopodobne jest, że klient zarekomenduje Twoją firmę produkty lub usługi swoim znajomym i współpracownikom. 

Wskaźnik NPS = promotorzy (%) - krytycy (%).

Wartość NPS przedstawiona jako liczba z zakresu -100…+100.

Dla Twojej wygody dodaliśmy ikony do osi czasu, które pokazują zakres wyników NPS. 

 

Zrzuty ekranu raportu Wynik promotora sieci: 

 

sensmax-customer-survey-software-screenshot-2

 

images/sensmax-customer-survey-software-screenshot-3

Urządzenia SensMax

Sprzęt zawarty w tym rozwiązaniu
 
Poproś o więcej informacji