System ankietowania klientów w sklepach
Opis systemu ankiet konsumenckich dla sklepów detalicznych
System oceny satysfakcji klienta SensMax jest przeznaczony do zbierania informacji zwrotnych od odwiedzających lub klientów w sklepach. System badania satysfakcji klientów SensMax rejestruje opinie klientów i monitoruje trendy satysfakcji klientów w każdym sklepie za pomocą scentralizowanego i zautomatyzowanego raportowania. System oceny satysfakcji klienta pomaga poznać opinie klientów i określić sklepy, w których istnieje potrzeba poprawy doświadczenia klientów lub zwiększenia lojalności wobec marki, usług lub produktów. Oprogramowanie do raportowania wyświetla dane statystyczne w ramach dziennego podsumowania lub w 5-minutowych przedziałach czasowych, w zależności od modelu przycisku ankietowania klientów. Bezprzewodowy przycisk badania satysfakcji klienta jest niezwykle prosty do zainstalowania wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz - na stole, na ścianie lub na słupie. Posiada miejsce na wydrukowane pytanie oraz trzy rodzaje emotikonów.
Jak działa system ankiet klientów
System ankiet konsumenckich składa się z trzech komponentów – bezprzewodowych przycisków informacji zwrotnych z emotikonami, bramki danych i oprogramowania do raportowania, które wyświetla dane statystyczne zebrane za pomocą przycisków. Bezprzewodowe przyciski ankiet konsumenckich działają na standardowych bateriach AA przez okres do 2 lat. Uchwyt na pytania wykonany z przezroczystego tworzywa sztucznego dołączony do zestawu urządzenia. Przyciski i bramka danych prezentowane w różnych modelach, o zasięgu łączności – 50m, 150m, 800m. Bramka danych SensMax SMX dostarcza statystyki z przycisków do centralnego serwera za pośrednictwem połączeń internetowych LAN/Internet lub WiFi. Bezprzewodowe urządzenia pomiarowe są łatwe do zainstalowania w pobliżu kasy, na stole, na ścianie lub w innym miejscu za pomocą dwustronnej taśmy samoprzylepnej.
Odpowiedzi klientów wyświetlane w aplikacji raportującej SensMax Easy report lub w systemie raportowania online. Możesz to sprawdzić w raportach graficznych i tabelarycznych dla każdego sklepu. Możesz zobaczyć dane statystyczne jako podsumowanie dzienne dla standardowej wersji przycisków ankiety klientów oraz 5-minutowe okresy dla przycisków opinii w czasie rzeczywistym. Dla Twojej wygody dostępny jest raport obliczania indeksu Network Promoter Score dla każdego sklepu, a także dla grupy sklepów. Oprogramowanie systemu ankiet konsumenckich jest kompatybilne z danymi systemu liczenia osób, dzięki czemu można łączyć statystyki odwiedzających i ich opinie w połączonych raportach. Istnieje możliwość eksportu danych z systemu ankiet klientów do dowolnego oprogramowania do raportowania innej firmy za pomocą funkcji eksportu danych API i MQTT.
Obliczanie wskaźnika Net Promoter Score
Dane statystyczne z systemu pomiaru satysfakcji klienta SensMax wyświetlane w różnych raportach na dzień, miesiąc, kwartał i rok. Możesz zobaczyć rodzaj diagramów lub przejść do widoku tabel danych, a także eksportować wszystkie dane w formatach danych PDF, XLS lub CSV. Oprogramowanie raportujące SensMax Easy zapewnia automatyczne raportowanie wyników Net Promoter Score. Net Promoter Score to wskaźnik lojalności klientów. Określa jasny i łatwy do policzenia wynik zadowolenia klienta jako współczynnik między ludźmi, który promuje i osłabia Twoją firmę. NPS to potężne narzędzie pozwalające zrozumieć satysfakcję klientów i wskazać potencjalny wzrost rozpowszechniania informacji o usługach lub produktach Twojej firmy.
NPS pokazuje, jak prawdopodobne jest, że respondent poleciłby usługi lub produkty Twojej firmy swoim znajomym lub współpracownikom. Wskaźnik NPS liczony według wzoru NPS = Promotorzy (%) - Krytycy (%).
Promotorami są wszystkie osoby, które odpowiadają najwyższymi ocenami, Krytycy – osoby, które odpowiadają negatywnie lub za neutralnym, oraz osoby Neutralne nieuwzględnione w NPS. Im większy NPS masz, tym bardziej prawdopodobne jest, że klienci podzielą się pozytywnymi opiniami ze swoimi bliskimi, a jeśli NPS jest niski lub negatywny, musisz wezwać do działania w celu poprawy procesów firmy, jakości pracy personelu i jakości usług.