System ankietowania klientów w sklepach

System badania satysfakcji klientów SensMax umożliwia zbieranie informacji zwrotnych od klientów na temat jakości usług lub produktów firmy. Dane z badania satysfakcji klientów pomagają w doskonaleniu procesów, jakości usług i doświadczeń użytkowników, dzięki czemu klienci są bardziej zadowoleni. System zapewnia automatyczne obliczanie Wskaźnika Rekomendacji Netto (Net Promoter Score).
Bezprzewodowe urządzenia
Bezprzewodowe urządzenia
Przycisk ankiety dla klientów to urządzenie bezprzewodowe, które działa na standardowych bateriach AA.
Szybka i łatwa instalacja
Szybka i łatwa instalacja
Bezprzewodowy przycisk pomiarowy jest łatwy do zainstalowania bez żadnych prac związanych z okablowaniem.
Długa żywotność baterii
Długa żywotność baterii
Żywotność baterii przycisków ankiety zwiedzających wynosi do 2 lat.
Elastyczna architektura systemu
Elastyczna architektura systemu
Możesz zainstalować oprogramowanie do raportowania na swoich serwerach lub skorzystać z portalu raportowania SensMax w chmurze.
Filtr antyspamowy
Filtr antyspamowy
Inteligentny algorytm cyfrowy odfiltrowuje wciskanie spamu do dowolnych emocji.

Opis systemu ankiet konsumenckich dla sklepów detalicznych

System oceny satysfakcji klienta SensMax jest przeznaczony do zbierania informacji zwrotnych od odwiedzających lub klientów w sklepach. System badania satysfakcji klientów SensMax rejestruje opinie klientów i monitoruje trendy satysfakcji klientów w każdym sklepie za pomocą scentralizowanego i zautomatyzowanego raportowania. System oceny satysfakcji klienta pomaga poznać opinie klientów i określić sklepy, w których istnieje potrzeba poprawy doświadczenia klientów lub zwiększenia lojalności wobec marki, usług lub produktów.  Oprogramowanie do raportowania wyświetla dane statystyczne w ramach dziennego podsumowania lub w 5-minutowych przedziałach czasowych, w zależności od modelu przycisku ankietowania klientów. Bezprzewodowy przycisk badania satysfakcji klienta jest niezwykle prosty do zainstalowania wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz - na stole, na ścianie lub na słupie. Posiada miejsce na wydrukowane pytanie oraz trzy rodzaje emotikonów.

 

 

Jak działa system ankiet klientów

 

Customer survey system for feedback collection

 

System ankiet konsumenckich składa się z trzech komponentów – bezprzewodowych przycisków informacji zwrotnych z emotikonami, bramki danych i oprogramowania do raportowania, które wyświetla dane statystyczne zebrane za pomocą przycisków. Bezprzewodowe przyciski ankiet konsumenckich działają na standardowych bateriach AA przez okres do 2 lat. Uchwyt na pytania wykonany z przezroczystego tworzywa sztucznego dołączony do zestawu urządzenia. Przyciski i bramka danych prezentowane w różnych modelach, o zasięgu łączności – 50m, 150m, 800m. Bramka danych SensMax SMX dostarcza statystyki z przycisków do centralnego serwera za pośrednictwem połączeń internetowych LAN/Internet lub WiFi. Bezprzewodowe urządzenia pomiarowe są łatwe do zainstalowania w pobliżu kasy, na stole, na ścianie lub w innym miejscu za pomocą dwustronnej taśmy samoprzylepnej.

 

customer survey software reports

 

Odpowiedzi klientów wyświetlane w aplikacji raportującej SensMax Easy report lub w systemie raportowania online. Możesz to sprawdzić w raportach graficznych i tabelarycznych dla każdego sklepu. Możesz zobaczyć dane statystyczne jako podsumowanie dzienne dla standardowej wersji przycisków ankiety klientów oraz 5-minutowe okresy dla przycisków opinii w czasie rzeczywistym. Dla Twojej wygody dostępny jest raport obliczania indeksu Network Promoter Score dla każdego sklepu, a także dla grupy sklepów. Oprogramowanie systemu ankiet konsumenckich jest kompatybilne z danymi systemu liczenia osób, dzięki czemu można łączyć statystyki odwiedzających i ich opinie w połączonych raportach. Istnieje możliwość eksportu danych z systemu ankiet klientów do dowolnego oprogramowania do raportowania innej firmy za pomocą funkcji eksportu danych API i MQTT.

 

Obliczanie wskaźnika Net Promoter Score

 

 

Dane statystyczne z systemu pomiaru satysfakcji klienta SensMax wyświetlane w różnych raportach na dzień, miesiąc, kwartał i rok. Możesz zobaczyć rodzaj diagramów lub przejść do widoku tabel danych, a także eksportować wszystkie dane w formatach danych PDF, XLS lub CSV. Oprogramowanie raportujące SensMax Easy zapewnia automatyczne raportowanie wyników Net Promoter Score. Net Promoter Score to wskaźnik lojalności klientów. Określa jasny i łatwy do policzenia wynik zadowolenia klienta jako współczynnik między ludźmi, który promuje i osłabia Twoją firmę. NPS to potężne narzędzie pozwalające zrozumieć satysfakcję klientów i wskazać potencjalny wzrost rozpowszechniania informacji o usługach lub produktach Twojej firmy.

NPS pokazuje, jak prawdopodobne jest, że respondent poleciłby usługi lub produkty Twojej firmy swoim znajomym lub współpracownikom. Wskaźnik NPS liczony według wzoru NPS = Promotorzy (%) - Krytycy (%).

Promotorami są wszystkie osoby, które odpowiadają najwyższymi ocenami, Krytycy – osoby, które odpowiadają negatywnie lub za neutralnym, oraz osoby Neutralne nieuwzględnione w NPS. Im większy NPS masz, tym bardziej prawdopodobne jest, że klienci podzielą się pozytywnymi opiniami ze swoimi bliskimi, a jeśli NPS jest niski lub negatywny, musisz wezwać do działania w celu poprawy procesów firmy, jakości pracy personelu i jakości usług.

 

Urządzenia SensMax

Sprzęt zawarty w tym rozwiązaniu
 
Poproś o więcej informacji