Rozwiązania
Raport dystrybucji lojalności klientów (NPS)
Raport analizy ankiety online dla klientów, który pokazuje rozkład odpowiedzi klientów w procentach na wybrany okres.
Jak uzyskać informację zwrotną od klientów?
Ankieta klientów ma kluczowe znaczenie dla uzyskania informacji zwrotnych od klientów i utrzymania wysokiej jakości usług zgodnie z ich doświadczeniem w sklepie detalicznym, urzędzie bankowym lub w jakimkolwiek innym miejscu publicznym, np. w toaletach.
Raport dystrybucji lojalności klientów jest częścią rozwiązania monitorującego Network Promoter Score (NPS).
Pokazuje rozkład odpowiedzi klientów, które wysyłają do Ciebie, naciskając ikony buźki na czujniku opinii klientów w wybranym okresie.
Przeczytaj więcej informacji o Systemie ankiet konsumenckich.
Zrzuty ekranu raportu z ankiety dla klientów:
Urządzenia SensMax
Sprzęt zawarty w tym rozwiązaniu