Raport dystrybucji lojalności klientów (NPS)

Raport analizy ankiety online dla klientów, który pokazuje rozkład odpowiedzi klientów w procentach na wybrany okres.

Jak uzyskać informację zwrotną od klientów?

Ankieta klientów ma kluczowe znaczenie dla uzyskania informacji zwrotnych od klientów i utrzymania wysokiej jakości usług zgodnie z ich doświadczeniem w sklepie detalicznym, urzędzie bankowym lub w jakimkolwiek innym miejscu publicznym, np. w toaletach. 

Raport dystrybucji lojalności klientów jest częścią rozwiązania monitorującego Network Promoter Score (NPS).  

Pokazuje rozkład odpowiedzi klientów, które wysyłają do Ciebie, naciskając ikony buźki na czujniku opinii klientów w wybranym okresie. 

Przeczytaj więcej informacji o Systemie ankiet konsumenckich.

 

Zrzuty ekranu raportu z ankiety dla klientów:

 

sensmax-customer-survey-software-screenshot-loyalty-nps-2

 

sensmax-customer-survey-software-screenshot-loyalty-nps-3

Urządzenia SensMax

Sprzęt zawarty w tym rozwiązaniu
 
Poproś o więcej informacji