Funkcje podstawowe i premium

Porównanie podstawowych i premium funkcji raportowania online SensMax.

Jaka jest różnica między Basic i Premium oprogramowania do liczenia osób?

Oferujemy oprogramowanie do liczenia osób z pakietami raportów online Basic i Premium. 

Podstawowa wersja raportów wystarcza do codziennej analizy trendów ruchu osób. Jest bezpłatny. 

Wersja Premium zalecana do raportowania w czasie rzeczywistym, zaawansowanych analiz i wysyłania powiadomień pocztą e-mail lub sms. 

W przypadku konta Premium obowiązuje opłata subskrypcyjna w wysokości 1 EUR za 1 czujnik miesięcznie. Powiadomienie SMS kosztuje 0,04 EUR.

Zapraszam do sprawdzenia wersji demonstracyjnej systemu raportowania online tutaj: my.sensmax.eu

Opis oprogramowania do liczenia osób z raportowaniem online:

Inne funkcje

FunkcjaPodstawowy/BezpłatnyPremium Opis
Raport o obłożeniunietakRaport obłożenia online dla sklepów detalicznych i innych lokali. Pokazuje liczbę odwiedzających w pokoju i historię zajętości. 
Raport na żywonietakRaport online w czasie rzeczywistym, aby zobaczyć liczbę odwiedzających w lokalu. Ma opcję włączania limitu i dostosowywania powiadomień na ekranie. 
Raport GO STOPnietakRaport GO-STOP w czasie rzeczywistym w celu kontroli lub ograniczenia ruchu osób wchodzących do obiektu. Kluczowy raport do kontroli zajętości w lokalu. 
Ostatnie/pierwsze skrzyżowanietaktakRaport oprogramowania do liczenia osób online pokazujący sygnaturę czasową pierwszego i ostatniego użytkownika. Ten raport jest wygodny do sprawdzania czasu otwarcia i zamknięcia sklepu detalicznego. 
Liczba odwiedzających (wykres liniowy)taktakRaport online do wizualizacji i analizy przepływu ruchu w handlu detalicznym.  Raport pokazuje linię trendu historii w wybranym przedziale czasu. 
Liczba odwiedzających (schemat słupkowy)taktakRaport analizy przepływu ruchu w handlu detalicznym online z liczbą odwiedzających wyświetlaną na wykresach słupkowych w wybranym okresie. 
Stosunek odwiedzającychtaktakRaport online do wizualizacji struktury ruchu detalicznego w rozkładzie procentowym pomiędzy wybranymi sklepami detalicznymi. Informacje wyświetlane na wykresie kołowym. 
Raport podsumowującytaktakRaport online z oceną sklepów detalicznych posortowany według liczby odwiedzających na każdy sklep w sortowaniu malejącym. 
Raport podsumowujący szczegółynietakRaport porównawczy liczby osób online zliczających ruch w różnych okresach. Ten raport pokazuje różne linie trendów dla różnych sklepów. 
Raport o błędzietaktakRaport dotyczący zrównoważonego rozwoju systemu liczenia ludzi, który pomaga wykryć wszelkie problemy techniczne z czujnikami liczenia osób. Pokazuje powiadomienia o niskim poziomie baterii, urządzeniu offline, zablokowaniu czujnika, braku wskazań łączności. 
Wynik promotora netto (NPS)taktakRaport wyników promotora sieci online z systemu ankiet klientów. Pokazuje linię trendu wyników odpowiedzi klientów. 
Dystrybucja lojalnościtaktakRaport z analizy ankiety wśród klientów online, który pokazuje rozkład odpowiedzi klientów w procentach na wybrany okres. 
Oś czasu NPSnietakRaport online z ankiety dla klientów pokazujący zmiany wyniku NPS w zależności od skali czasu. 
Detalizacja raportów zliczania osób   
5 minuttaktakNajbardziej szczegółowe statystyki dotyczące liczenia osób i raportów z ankiet wśród klientów. 
GodzinataktakSzczegółowe statystyki godzinowe.
DzieńtaktakCodzienne podsumowanie statystyk.
TydzieńtaktakOgólne podsumowanie na tydzień.
MiesiąctaktakPrzegląd statystyk na miesiąc.
KwartałtaktakRaportowanie kwartalne.
RoktaktakPodsumowanie wyników rocznych.
Okresy raportowania do analizy ruchu pieszego    
DzisiajtaktakStatystyki liczenia osób na dzisiaj.
WczorajtaktakStatystyki ruchu pieszego za wczoraj.
Ostatni tydzieńtaktakPodsumowanie liczby klientów tygodniowo. 
Ostatnie 7 dnitaktakPrzechowuj statystyki odwiedzin z ostatnich pełnych 7 dni. 
Ostatni tydzień + dzisiajtaktakPrzechowuj statystyki odwiedzin z ostatnich 7 dni, w tym rzeczywiste dane na dziś.
Ostatni miesiąctaktakStatystyki ruchu klientów w ciągu ostatniego miesiąca.
Ostatnie 31 dnitaktakAnaliza ruchu detalicznego za ostatnie pełne 31 dni.
Ostatni miesiąc + dzisiajtaktakAnaliza ruchu detalicznego za ostatnie 31 dni, w tym dzisiaj.
Ostatnie 2 miesiącetaktakAnaliza footfall dla bieżącego i poprzednich miesięcy.
Ostatnie 3 miesiącetaktakStatystyki liczenia osób w ciągu ostatnich 3 miesięcy.
Ostatnie 7 miesięcytaktakStatystyki liczenia osób w ciągu ostatnich 7 miesięcy.
InstrukcjataktakOpcja wyboru niestandardowego okresu statystyk odwiedzin.
Ostatnie 12 miesięcyNietakStatystyki ruchu osób w ciągu ostatnich pełnych 12 miesięcy od dzisiaj.
1 rokNietakStatystyki liczenia osób w bieżącym roku.
2 lataNietakStatystyki liczenia osób za bieżący i poprzedni rok.
Okresy wysyłania wiadomości e-mail dla automatycznych raportów dotyczących odwiedzalności   
Według z góry określonego okresutaktakRaport e-mailowy osób zliczających statystyki z wcześniej określonego okresu. 
CodziennieNietakOtrzymuj raport footfall każdego dnia o określonej godzinie.
W każdy poniedziałekNietakOtrzymuj e-maile z ludźmi zliczającymi statystyki w poniedziałki o określonej godzinie.
W każdy wtorekNietakSprawdź statystyki odwiedzin, otrzymując e-mail we wtorek o określonej godzinie. 
W każdą środęNietakWybierz tę opcję, jeśli chcesz otrzymywać e-maile z raportami o ruchu klientów w środę o określonej godzinie. 
W każdy czwartekNietakRegularna aktualizacja e-maili ze statystykami przepływu ruchu w czwartek zgodnie z harmonogramem wysyłania. 
W każdy piątekNietakAnaliza ruchu jest aktualizowana w każdy piątek o określonej godzinie. System raportowania automatycznie wysyła e-maile. 
W każdą sobotęNietakStatystyki zliczania klientów w sobotę za pośrednictwem poczty e-mail. 
W każdą niedzielęNietakE-mail z podsumowaniem osób liczących w niedziele. Możliwość zaplanowania czasu wysłania. 
Każdego pierwszego dnia miesiącaNietakRozpocznij nowy miesiąc od otrzymywania wiadomości e-mail z podsumowaniem ruchu odwiedzających pierwszego dnia każdego miesiąca. 
Jeśli wystąpiły błędy w ciągu ostatnich 24 godzintaktakAutomatycznie generowana wiadomość e-mail zawiera informacje o błędach lub niepowodzeniach. Otrzymasz go, jeśli którykolwiek z nich był w ciągu ostatnich 24 godzin.
Przekroczono limitNietakOtrzymuj powiadomienie na e-mail, jeśli liczba odwiedzających osiągnie wstępnie określoną liczbę. 
Każdy X odwiedzającyNietakOtrzymuj powiadomienia o każdym osiągnięciu określonej liczby odwiedzających. 
Profile zasilania bramy danych   
TestPowerProfiletaktakBrama danych odczytująca statystyki odwiedzin od osób liczących czujniki co minutę. Profil będzie aktywny do 0:00 UTC, a następnie ustawienie zmieni się na Normalny profil zasilania.
MaxBatteryLifetaktakCzujniki liczenia osób co godzinę wysyłają statystyki odwiedzin do bramy danych. 
NormalPowerProfiletaktakBrama danych aktualizująca dane osób zliczających statystyki z czujników ruchu co 20 minut. 
Natychmiastowa dostawaNietakDostarczanie ludziom zliczającym statystyki na serwer tak szybko, jak to możliwe.  Przykład ustawień.
Inne funkcje   
Wyślij e-mail po naciśnięciu przycisku lojalnościowegoNietakWyślij powiadomienie na określony e-mail po naciśnięciu przez klienta dowolnego przycisku na czujniku ankiety klienta. Przykład ustawień.
Automatyczne raportowanie SMSNietakWyślij powiadomienie SMS-em. UWAGA: ta funkcja nie jest jeszcze aktywna i zostanie wkrótce wydana.
Automatyczna aktualizacja wykresówNietakAutomatyczna aktualizacja informacji na wykresach dla kont Premium i ręczne odświeżanie dla użytkowników kont bezpłatnych. 
Dźwięk podczas przekraczaniaNietakCzujniki kroków wydają krótki sygnał dźwiękowy dla każdego wchodzącego gościa. Przykład ustawień.

 

 
Poproś o więcej informacji