Oprogramowanie raportujące dla czujników SensMax

Oprogramowanie do zliczania osób i ankietowania klientów

Raport w czasie rzeczywistym
Raport online w czasie rzeczywistym, aby zobaczyć liczbę odwiedzających lokalnie, z opcją ustawienia dozwolonego limitu i dostosowania powiadomień na ekranie.
Idź Zatrzymaj raport
Raport GO-STOP w czasie rzeczywistym w celu kontroli lub ograniczenia ruchu osób wchodzących do obiektu. Kluczowy raport do kontroli zajętości w lokalu.
Raport o obłożeniu
Raport obłożenia online dla sklepów detalicznych i innych lokali. Pokazuje liczbę odwiedzających w pomieszczeniu i historię zajętości.
Raport pierwszego i ostatniego skrzyżowania
Raport oprogramowania do liczenia osób online pokazujący znacznik czasu pierwszego i ostatniego odwiedzającego. Ten raport jest przydatny do sprawdzania czasu otwarcia i zamknięcia sklepu detalicznego.
Raport liczby odwiedzających (wykres liniowy)
Raport online do wizualizacji i analizy przepływu ruchu w handlu detalicznym. Raport pokazuje linię trendu liczby odwiedzających w wybranym okresie.
Raport liczby odwiedzających (wykres słupkowy)
Raport analizy przepływu ruchu w handlu detalicznym online, pokazujący liczbę odwiedzających w lokalach wyświetlanych na wykresach słupkowych w wybranym okresie.
Stosunek odwiedzających raport
Raport online do wizualizacji struktury ruchu detalicznego w rozkładzie procentowym pomiędzy wybranymi sklepami detalicznymi. Informacje wyświetlane na wykresie kołowym.
Raport oceny sklepów detalicznych online
Ocena sklepów detalicznych posortowanych według ilości odwiedzających na sklep w sortowaniu malejącym.
Raport porównawczy ruchu osób
Raport podsumowujący ruch osób do porównania statystyk ruchu osób.
Raport dotyczący zrównoważonego rozwoju systemu liczenia kroków
Raport zrównoważonego rozwoju systemu liczenia osób pomaga wykryć wszelkie problemy techniczne z licznikami osób.
Raport z ankiety dla klientów NPS z osi czasu
Raport online z ankiety wśród klientów pokazujący zmiany wyniku NPS w zależności od skali czasowej.
Raport Net Promoter Score (NPS)
Raport o wynikach promotora sieci online z systemu ankiet konsumenckich. Pokazuje linię trendu wyniku odpowiedzi klientów.
Raport dystrybucji lojalności klientów (NPS)
Raport analizy ankiety online dla klientów, który pokazuje rozkład odpowiedzi klientów w procentach na wybrany okres.
Porównanie podstawowych i premium funkcji raportowania online SensMax.
 
Poproś o więcej informacji