Musisz użyć licznika ruchu, aby uzyskać analizy ruchu pieszego, które dostarczą Ci ważnych informacji do oceny Twojego sukcesu i optymalizacji wydajności operacyjnej w celu zidentyfikowania i stworzenia możliwości dla wzrostu.
Przyjrzyjmy się, dlaczego system liczenia osób jest ważny.
- Optymalizuj personel. Obsadzanie personelu na podstawie liczby sprzedaży jest niedokładne. Znanie poziomu ruchu dzięki licznikowi ruchu osób w ciągu tygodnia może pomóc w uniknięciu błędów kadrowych. Spraw, aby Twoi klienci pozostali i kupowali, prowadząc ich przez swoją przestrzeń.
- Podejmuj świadome decyzje kadrowe z liczeniem klientów, tworząc harmonogram personelu wokół przewidywanego zapotrzebowania na ruch pieszy.
- Klienci wolą robić zakupy online i rzadziej odwiedzają sklep stacjonarny w deszczowe lub ponure dni. Zmobilizuj swój zespół, licząc klientów w zależności od pogody.
- Zmierz sukces marketingowy. Dowiedz się od razu, czy Twoje pieniądze marketingowe przyciągają odwiedzających do Twojego sklepu, czy nie, dzięki systemowi liczenia osób. Zmierz także, jak popularne stają się nowe produkty. Dowiedz się, jak skuteczny jest Twój wyświetlacz w przyciąganiu uwagi odwiedzających, licząc, ilu odwiedzających po prostu przechodzi obok niego, zliczając klientów detalicznych.
- Określ współczynnik konwersji sprzedaży. Korzystając z systemów liczenia klientów, możesz określić współczynnik konwersji sprzedaży. Będziesz wiedział, czy przekształcasz odwiedzających w klientów, czy tracisz ich z powodu nieodpowiedniej obsługi.
- Konserwacja i planowanie. Uzupełnij zapasy, wyczyść toaletę i wprowadzaj zmiany na wyświetlaczu, aby nie zniechęcać klientów do wchodzenia w godzinach szczytu. Możesz zaplanować konserwację i ogólne zarządzanie salą, korzystając ze sprzedaży detalicznej liczenia klientów.