Zalety przycisku lojalnościowego SensMax L3 do ankiet wśród klientów.

Przycisk lojalnościowy to urządzenie, które pomaga przeanalizować poziom zadowolenia klienta z produktu, usługi lub firmy. Nadaje się do instalacji w sklepie detalicznym, urzędzie bankowym, toalecie lotniskowej lub innym lokalu handlowym.

Przycisk lojalnościowy SensMax L3 to bezprzewodowe urządzenie do sprawdzania klientów z trzema ikonami emocji: szczęścia, smutku i rozczarowania. W zestawie z guzikami lojalnościowymi znajduje się plastikowa podstawka do umieszczenia na niej nadrukowanego tekstu. Można go wydrukować na papierze, kartonie itp. i włożyć do specjalnie zaprojektowanej kieszeni na ramie stojaka. Klient odpowiada na pytanie, naciskając odpowiednią ikonę z emocjami. 
Przycisk lojalnościowy działa na standardowych bateriach AA do 2 lat. Dane statystyczne są automatycznie przesyłane do bramki danych, która przesyła je do oprogramowania monitorującego online. W zależności od modelu brama danych może obsługiwać od 5 do 30 przycisków ankiety w zakresie od 30m do 800m.

System ankiet konsumenckich SensMax pomoże Ci zbierać opinie klientów na temat jakości produktów lub usług Twojej firmy. Uzyskane dane pomogą poprawić jakość usług i poprawić wrażenia klientów.

Zalety przycisku lojalnościowego SensMax L3:

  • Łatwy sposób na zbieranie opinii klientów.
  • Natychmiastowe opinie klientów za naciśnięciem jednego przycisku.
  • Szybka i łatwa instalacja. 

Na liście produktów SensMax znajduje się kilka rodzajów przycisków lojalnościowych. Główne różnice między nimi to zasięg komunikacji i krok danych w raportach. Zasięg komunikacji to odległość między bramą danych a miejscem, w którym zainstalowany jest przycisk lojalnościowy.

Kierując się poniższymi linkami, możesz uzyskać więcej informacji o każdym typie przycisków lojalnościowych SensMax:

real-time-customer-survey-button-sensmax-loyalty-button-l3-superlongrange-ts
Powrót do aktualności

Banner

Banner

UZYSKAJ BEZPŁATNE KONSULTACJE 

 
Poproś o więcej informacji