SensMax system ankietowania klientów dla sklepów pomaga uzyskać informacje zwrotne na temat jakości obsługi, a pomiar poziomu zadowolenia klienta pomaga poprawić jakość obsługi.< br /> System monitorowania i oceny satysfakcji klientów to system online z łatwym w użyciu intuicyjnym interfejsem.
System ankiet dla odwiedzających składa się z przycisku ankiety z trzema emocjami, stojaka na drukowane pytanie, bramki danych i oprogramowania do raportowania online.
Przycisk lojalnościowy zbiera dane statystyczne, które są następnie przekazywane przez bramkę danych do systemu monitoringu online. Statystyki wyświetlane w raporcie jako podsumowanie w podziale na dzień lub co 5 minut, w zależności od modelu przycisku lojalnościowego. Możesz wyświetlić statystyki odpowiedzi i raport obliczenia indeksu NPS w portalu chmury SensWeb.
Zalety systemu ankiet konsumenckich SensMax dla sklepów:
- Szybka informacja zwrotna pomoże zidentyfikować słabe punkty w jakości usług lub towarów.
- Prosta instalacja bezprzewodowa.
- Intuicyjny interfejs raportowania online.
Ankieta dla klientów pozwoli Ci być na bieżąco z potrzebami klientów i pomóc poprawić ich obsługę.