Jak zorganizować ankiety dla klientów w sklepach detalicznych?

Najskuteczniejszym sposobem na uzyskanie szybkiej informacji zwrotnej od klienta jest skorzystanie z systemu ankiet w sklepie. Ankiety pomagają mierzyć poziom zadowolenia klientów. Możesz poprawić jakość usług lub ulepszyć produkt w przyszłości, korzystając z wyników ankiety.

SensMax system ankietowania klientów dla sklepów pomaga uzyskać informacje zwrotne na temat jakości obsługi, a pomiar poziomu zadowolenia klienta pomaga poprawić jakość obsługi.< br /> System monitorowania i oceny satysfakcji klientów to system online z łatwym w użyciu intuicyjnym interfejsem. 
System ankiet dla odwiedzających składa się z przycisku ankiety z trzema emocjami, stojaka na drukowane pytanie, bramki danych i oprogramowania do raportowania online.

Przycisk lojalnościowy zbiera dane statystyczne, które są następnie przekazywane przez bramkę danych do systemu monitoringu online. Statystyki wyświetlane w raporcie jako podsumowanie w podziale na dzień lub co 5 minut, w zależności od modelu przycisku lojalnościowego. Możesz wyświetlić statystyki odpowiedzi i raport obliczenia indeksu NPS w portalu chmury SensWeb. 

Zalety systemu ankiet konsumenckich SensMax dla sklepów:

  • Szybka informacja zwrotna pomoże zidentyfikować słabe punkty w jakości usług lub towarów.
  • Prosta instalacja bezprzewodowa.
  • Intuicyjny interfejs raportowania online.

Ankieta dla klientów pozwoli Ci być na bieżąco z potrzebami klientów i pomóc poprawić ich obsługę.
 

Powrót do aktualności

Banner

Banner

UZYSKAJ BEZPŁATNE KONSULTACJE 

 
Poproś o więcej informacji