Co to jest wskaźnik Network Promoter Score i jak pomaga w mierzeniu satysfakcji i lojalności klientów?

Net Promoter Score Index lub NPS jest miarą obsługi klienta. To prosty sposób na zmierzenie zadowolenia użytkowników z Twojego produktu lub firmy jako całości. System ankiet konsumenckich SensMax może pomóc w monitorowaniu indeksu NPS.

Indeks NPS to wskaźnik, który odzwierciedla satysfakcję i lojalność klienta, a także jego chęć polecenia produktu, usługi lub firmy.

Znaczenie indeksu NPS polega na tym, że klient otrzymuje kwestionariusz składający się tylko z jednego pytania. Pytanie brzmi: czy jest gotów polecić ten produkt/usługę/firmę swoim znajomym lub współpracownikom?
Wyniki ankiety dla klientów jasno pokazują, jak bardzo zadowoleni lub niezadowoleni są klienci z Twojego produktu/usługi/firmy. Obliczenie tego wskaźnika jest dobrym wskaźnikiem tego, czy wszystko jest w porządku? Główne zalety tej metody to wszechstronność, prostota obliczeń i duża szybkość zbierania danych.

System ankiet konsumenckich SensMax pomoże Ci zebrać opinie klientów na temat usług Twojej firmy lub jakości produktów. System zapewnia automatyczne obliczanie indeksu NPS.
Nasz system ankiet to przycisk ankiety z trzema emotikonami, oznaczający umieszczenie pytania, bramę danych i oprogramowanie do raportowania online.

Dane statystyczne zebrane przez przycisk lojalnościowy są przesyłane przez bramkę danych do systemu raportowania online. Uzyskane dane są wyświetlane w raporcie jako podsumowanie dla dnia lub w odstępach 5-minutowych, w zależności od modelu przycisku lojalnościowego.


Skorzystaj z poniższych łączy, aby uzyskać więcej informacji na temat indeksu NPS w raportach online SensMax:
Raport Wynik Net Promoter Score 
Raport Oś czasu ankiety wśród klientów

customer-survey-nps-index
Powrót do aktualności

Banner

Banner

UZYSKAJ BEZPŁATNE KONSULTACJE 

 
Poproś o więcej informacji